רן ברץ: "התגובה לתכניתה של אילנה דיין היתה רכה מדי; נתניהו יצירתי ובעל חוש הומור"

עמית דניאל 1 Comment on רן ברץ: "התגובה לתכניתה של אילנה דיין היתה רכה מדי; נתניהו יצירתי ובעל חוש הומור"

ראש מערך ההסברה לשעבר בלשכת ראש הממשלה מדבר על הכל: התגובה לאילנה דיין (רכה) • מעורבות המשפחה במדיניות לשכת רה"מ (לא קיימת) • התדרוכים נגדו (בעלי עניין, מעט מאד אמת) • וגם, מדוע הוא היה בטוח שמשפט מתוך ריאיון שלו יחולל סערה?

רן ברץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מי ששימש כראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה עד לא מזמן, שוחח הבוקר ואמר: "נתניהו בעל חוש הומור. הוא כל הזמן חושב ויצירתי, כשיש בעיה הוא מציע הכי הרבה פתרונות".

בריאיון לדקל סגל בגל"צ, אמר ברץ על ההתקפות כנגד משפחת נתניהו: "בעבר, התראיינתי בגל"צ אצל אראל סגל ואמרתי שהמשפחה לא מעורבת בקביעת מדיניות בלשכה. אפילו אתם לא שמעתם על זה. אם הייתי אומר ההיפך, נכון שזה היה פותח את המהדורות בכל הארץ?" דקל השיב לו כי אדם שנשך כלב זה אייטם ואפשר להבין את ההתעלמות התקשורתית אך ברץ ענה: "אחרי שצועקים אדם נשך כלב מספר פעמים ובא אדם ואומר לא, זה ההיפך, אתה מצפה שיתייחסו לזה".

לשאלה האם עזב את הלשכה לאחר שנתניהו אוכזב ממנו, ענה: "אענה באופן כללי, בדרך כלל אלו תדרוכים של בעלי עניין שיש בהם מעט מאד אמת והיתרון שאי אפשר לבדוק אותם. יוצאים הרבה דברים שאין קשר בינם לבין המציאות. גם בתחקיר של אילנה דיין, אין דרך להוכיח את הדברים שנאמרו. התגובה לתכנית שלה היתה פרווה ורכה"

על נתניהו אמר ברץ: "הראש שלו לא מפסיק לעבוד הוא כל הזמן חושב ויצירתי. כשיש בעיה הוא מציע הכי הרבה רעיונות. יש לו המון חוש הומור" אמר.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ימני נחמד, רק מה הוא חושב על היהדות החרדית ?